Ροή Αναρτήσεων

Σοβαρή καταγγελία του Χρήστου Μπόνη για συνεργάτη του κ. Γαλούνη!

Πριν προβώ σε μια σοβαρή καταγγελία θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση για την ουσία αλλά και την συνέχεια της κουβέντας μας.


Εδώ και λίγα χρόνια συνεργάζομαιΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ με πολλά site ή blog στον Νόμο Αιτωλ/νιας, τα περισσότερα εξ αυτών αφορούν το Ξηρόμερο. Ότι αποθανατίζω από τον φακό μου και έχει σχέση με γεγονότα που αφορούν τον Νόμο Αιτωλ/νιας αλλά κυρίως το Ξηρόμερο, τους τα στέλνω ΔΩΡΕΑΝ χωρίς καμιά χρηματική απολαβή. Το κάνω από αγάπη και όχι από σκοπιμότητα για να εκβιάσω σε αντάλλαγμα κάτι προς όφελος μου. Προφανώς και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων μπορούν να το επιβεβαιώσουν. 

Έρχομαι τώρα στο συγκεκριμένο. Χθες Κυριακή ήταν ημέρα όπου οι δυο εκ των τεσσάρων υποψήφιων Δημάρχων Ξηρομέρου μιλούσαν στην Αθήνα στους οπαδούς, τους ψηφοφόρους που μένουν εδώ. Γαλούνης και Τριανταφυλλάκης επέλεξαν την Αθήνα σε κεντρικά ξενοδοχεία να καλέσουν τους φίλους τους για μια τελευταία ενημέρωση. Πράξη και πρωτοβουλία που είθισται να εφαρμόζουν όλοι οι υποψήφιοι τα τελευταία 20 χρόνια. Ο μεν Τριανταφυλλακης είχε σαν ώρα έναρξης την 11η ο δε Γαλούνης την 12η. Όπως αντιλαμβάνεστε ένας επαγγελματίας φωτογράφος (ή και ακόμη ένας απλός παρατηρητής, που θα ήθελε να ακούσει και τους δυο) το ξεκίνημα θα ήταν εκ του φυσικού από τον ομιλητή των 11. Τι πιο φυσιολογικό. Το μη φυσιολογικό θα ήταν να μην ξεκινούσε στην ώρα του (όπως συμβαίνει στις χιλιάδες των συγκεντρώσεων) αλλά δυστυχώς δεν τηρήθηκε η φυσιολογική πορεία. 

Έτσι λοιπόν και εγώ που είχα αποφασίσει να πάω και στις δυο συγκεντρώσεις ξεκίνησα από την πρώτη. Όπως ανέφερα άργησε να ξεκινήσει και εν συνεχεία με τους πολλούς προλαλήσαντες, τον υποψήφιο Δήμαρχο παρατάθηκε κατά μισή ώρα πιο πάνω και από την καθυστέρηση, δηλαδή ξεμπέρδεψα στις 12.30 περίπου. Αμέσως έφυγα όπως λένε σφαίρα από το ξενοδοχείο Κάραβελ να πάω στο άλλο ξενοδοχείο (Τιτάνια) μια απόσταση όχι και μικρή για όσους ξέρουν την Αθήνα. Όταν έφτασα είχε ήδη ξεκινήσει την ομιλία του ο Υποψήφιος Δήμαρχος Γαλούνης, οπότε εγώ αρκέστηκα να προβώ σε φωτογραφική λήψη μόνο μέσα από την αίθουσα. Η πολυτέλεια για πολλές επιλογές δεν υπήρχε διότι οι φωτογραφίες ήταν συγκεκριμένες, δηλαδή φώτο τον Δήμαρχο, στο αναλόγιο να μιλά και φωτογραφίες του θαμώνες στην αίθουσα. Άλλες επιλογές δεν υπήρχαν.

Εν συνεχεία μετά από τρεις ώρες περίπου (και έχει μεγάλη σημασία αυτό που γράφω) πήγα στο γραφείο μου, επεξεργάστηκα τις φώτο τεχνικά (δηλαδή χρωματισμό και φωτεινότητα) και τις απέστειλα πρώτα του κ. Γαλούνη και σε όλα τα ιντερνετικά site διότι στην συγκεκριμένη εκδήλωση δεν υπήρχαν άλλοι φωτογράφοι πλην εμού και του εκπροσώπου του xiromeronews.

Kαι ενώ βρισκόμουν στο στάδιο της επιλογής των φώτο του Τριανταφυλλάκη, δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από συνεργάτη του κ. Γαλούνη ο oποίος με ρώτησε μάλιστα με ύφος όχι φυσιολογικό αλλά μάλλον με απαιτητικό, "ΧΡΗΣΤΟ οι φώτο που δημοσίευσε το...... (ανέφερε το site) είναι δικές σου; Του απάντησα "ΝΑΙ!!!".

Και αυτός συνέχισε, "όλες αυτές είναι;". Του απάντησα "ναι τι άλλο να δώσω αφού μόνο τις εικόνες από την αίθουσα είχα επιλογή για λήψη", "Καλά ευχαριστώ", μου απαντά. Προφανώς αντιλήφθηκα αμέσως το νόημα των ερωτήσεών του, αλλά δεν έδωσα συνέχεια, θεωρώντας το λήξαν.

Εν συνεχεία το βράδυ αργά, γυρνώντας από το Ηρώδειο όπου βρέθηκα για την συναυλία προς τιμήν της ημέρας επετείου της γενοκτονίας των ποντίων, είδα στο μαιλ μου το παρακάτω σχόλιο από blog. Το μεταφέρω ακριβώς: "Χρήστο καλησπέρα, μας ζητούν από την παράταξη του Γαλούνη να κατεβάσουμε τις φωτογραφίες για να μας στείλουν ολοκληρωμένο υλικό το βράδυ, όπως μας είπανε." 

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν τον εκνευρισμό μου αλλά και την οργή μου για τηνΑΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ ΑΥΤΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ. Μιλάμε για απαράδεκτες μεθόδους, για μεθόδους δικτατορίας.

Τον ρωτώ "Τι εννοείς να κατεβάσετε;". Μου απαντά "Να διαγράψουμε το άρθρο με τις φωτογραφίες που μας έστειλες, λόγω του ότι θα μας έστελναν αυτοί φωτογραφικό υλικό".

Φυσικά υπάρχει και άλλος διάλογος αλλά δεν έχει σημασία. Αντιλαμβάνεσθε ακριβώς τι έχει συμβεί.

Να μπω σε δυο λεπτομέρειες πολύ σημαντικές. Αγαπητέ Ερωτόκριτε και απευθύνομαι σε εσένα διότι εσύ έχεις την ευθύνη των επιλογών των συνεργατών σου. Εάν ήθελα να σε θάψω, όπως θεωρείτε, ή θεωρούν κάποιοι δικοί σου σε ενημερώνω για δυο γεγονότα.

1ο - Χθες το μεσημέρι την ώρα που είχες προγραμματίσει εσύ την ομιλία σου εγώ έπρεπε να βρίσκομαι στην περιοχή Γκάζι, όπου ο Σταύρος Θεοδωράκης έδινε την διακαναλική του συνέντευξη και έπρεπε εγώ εκ μέρους του πρακτορείου που δουλεύω να την καλύψω. Η διακαναλική συνέντευξη δεν είναι συνέντευξη υπαίθρια αλλά σε κλειστό κύκλο με δημοσιογράφους και δεν επιτρέπετε σε κανένα να μπαινοβγαίνει όποτε θέλει διότι είναι στον αέρα. 
 
Επομένως εγώ διακινδύνευσα την δουλειά μου (εξ άλλου από αυτούς πληρώνομαι και όχι από τον Γαλούνη ή τον Τριανταφυλλάκη ή τον Στάϊκο) να μην προλάβω και να την χάσω, για να έρθω από το Κάραβελ στο Τιτάνια να βγάλω φώτο την συγκέντρωση σου. Εάν ήθελα να σε θάψω δεν θα εμφανιζόμουν καθόλου και δε θα έφερνα σαν άλλοθι το ρεπορτάζ μου (εξ άλλου δεν είχα καμιά υποχρέωση να έρθω ) ΑΛΛΑ ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ.


2ο - Και όχι μόνο ήρθα, αλλά έφερα μαζί μου και τον συνεργάτη του site XIROMERONEWS να το καλύψει και αυτός επειδή εγώ δεν είχα χρόνο. Σε ενημερώνω επειδή ευτυχώς ή δυστυχώς με ξέρεις πολύ λίγο ότι εγώ στην δουλειά μου είμαι ΚΥΡΙΟΣ με πολλά κεφαλαία και σου το απέδειξα την Δευτέρα του ΠΑΣΧΑ στον Αστακό όταν ο συνεργάτης σου επί των δημοσίων σχέσεων μου τηλεφώνησε στην Αθήνα για να μου ζητήσει την βοήθεια μου στη φωτογραφική κάλυψη της ημέρας που παρουσίαζες τον συνδυασμό σου ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ. Και όταν τελείωσε η εκδήλωση όπου παρέμεινα επί 2,5 ώρες περίπου και ο συνεργάτης σου με ρώτησε τι χρήματα θέλω, τον έβρισα Φίλε Δήμαρχε. Έχω χιλιάδες τρόπους να σε θάψω (και όχι μόνο εσένα) αν θέλω…
- Εάν η εκτίμηση του συμβούλου σου ήταν ότι οι φώτο προσβάλλουν την συγκέντρωσή σου τότε λυπάμαι πάρα πολύ για το επίπεδο γνώσης του συμβούλου σου. Εάν παρατηρήσεις καλά οι φώτο οι γενικές συμπεριλαμβάνουν όλη την αίθουσα μέχρι εκεί που φθάνει το διαχωριστικό. "Κακή και προβοκατόρικη" φώτο θα ήταν να είχα τραβήξει την μισή αίθουσα ή τις πρώτες σειρές. Τότε εκεί λες ότι υπάρχει σκοπιμότητα. Εγώ απαθανάτισα ότι είδα και ότι υπήρχε στην αίθουσα. Τώρα αν στην αρχή της εκδήλωσης είχες πολύ περισσότερους οι οποίοι στην συνέχεια δεν ήταν εκεί τότε αναζήτησε εσύ την ευθύνη για την μη συμμετοχή τους.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Η Συμμετοχή μου ήταν ανιδιοτελής και με κριτήρια την ενημέρωση. Αν θεωρείτε κάποιοι ότι εγώ δεν είμαι με το μέρος σας και ότι έχω σκοπό να σας θάψω με την φωτογραφία είστε ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ -Το θάψιμο πέφτει με την ψήφο. Όσα μέσα πονηρά ή προβοκατόρικα και αν χρησιμοποιήσει κάποιος αν η θέληση του λαού είναι με το μέρος του προσβληθέντος θα δικαιωθεί. 

Η σχέση μου με το πρόσωπο σου ήταν άριστη στα πέντε χρόνια. Η "πολλή αγάπη και αφοσίωση" κάποιων συνεργατών σου αν δεν σου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα θα εμφανιστεί σίγουρα. 

Τώρα ως προς το κύριο αυτόν που θέλει να έχει λόγο σε όλα, αλλά οι γνώσεις του είναι μηδαμινές τον παρακαλώ πολύ να μην με ξαναενοχλήσει στο μέλλον γιατί θα βγάλω πολλά ακόμη. Είτε συνεχίσει να υπάρχει στο πλευρό του Δημάρχου είτε όχι ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. Εγώ αγαπητέ παντογνώστη έχω κερδίσει 2 βραβεία στην Ελλάδα, έχω καταξιωθεί σε χιλιάδες πρόσωπα (πολιτικά, δημοσιογραφικά) και δεν έχω δώσει αφορμή σε κανένα να με κατηγορήσει. Συνέχισε το θεάρεστο έργο σου δίπλα στον Δήμαρχο εσύ μπορεί να μην χάσεις, αλλά πάντως κάποιος άλλος θα υποστεί τις συνέπειες.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ
Πρόεδρος του Συλλόγου Απανταχού Αστακιωτών
Πρόεδρος της ΕΦΕ (Ένωση φωτορεπόρτερ Ελλάδας)
Αντιπρόεδρος της επιτροπής πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ΜΜΕ-ΠΣΑΤ
(Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου) 
(δυστυχώς μόνο αυτοί οι τίτλοι !!!!!!!!!!!!!)

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.