Ροή Αναρτήσεων

Παναγιώτης Στάικος:Αγαπητέ μου συνάδελφε και φίλε Γιάννη Tριανταφυλάκη. Καλωσορίζω την υποψηφιότητά σου.



Αγαπητέ μου συνάδελφε και φίλε Γιάννη
Καλωσορίζω την υποψηφιότητά σου , η ο οποία προέκυψε έστω και με αυτόν τον ασυνήθιστο τρόπο μέσα από τα υπολείμματα  της Συμπολιτείας και υπό την αιγίδα  του κυρίου Γιάννη Λύτρα  ,αφού από αυτόφωτος που πιστεύω ότι είσαι, σε μετέτρεψε ως ετερόφωτο.
Από την πρώτη ημέρα  που διορίστηκες στο Αγροτικό ιατρείο του Μαχαιρά ( και τι σύμπτωση σε αυτό ξεκίνησα και εγώ το 1980) , σε καλοδέχτηκα  και δεν υπήρξε κανένας ανταγωνισμός μεταξύ μας  , αλλά είχαμε και έχουμε άριστη συνεργασία , η οποία δημιούργησε και μια δυνατή φιλία με επισκέψεις σε γιορτές και κοινά τραπέζια διασκέδασης.
Έτσι και τώρα  δεν σκοπεύω ,να σε βλέπω ως πολιτικό αντίπαλο ,αλλά ως συνυποψήφιό μου, όπως άλλωστε σκοπεύω να κάνω και με όλους τους Υποψήφιους Δημάρχους. Προσωπικές αντιπαραθέσεις ,επιθετικοί προσδιορισμοί ή χαρακτηρισμοί από εμένα δεν πρόκειται να υπάρξουν ,ακόμη και αν δεχθώ από κάποιον προσωπική επίθεση .  Με  πλουραλιστικές θέσεις και τοποθετήσεις και υψηλού επιπέδου πολιτικό πολιτισμό , θα δημιουργήσουμε ένα κλίμα συναίνεσης , το οποίο είναι απαραίτητο για την επίλυση δύσκολων προβλημάτων ,τα οποία υπάρχουν στον Δήμο μας και έτσι οι Δημότες να μπορέσουν να επιλέξουν τον καταλληλότερο , χωρίς τα νοσηρά φαινόμενα του παρελθόντος με τις εξαγορές συνειδήσεων  . Δεν φθάνει βέβαια η συναίνεση ,αφού απαιτείται να υπάρχουν όραμα, γνώση της Αυτοδιοίκησης, σωστή ιεράρχηση  και συλλογική δουλειά από ικανά στελέχη , τα οποία  πιστεύω, ότι  υπάρχουν στον συνδυασμό μας.
Βέβαια θα υπάρξουν και πολιτικές διαφωνίες , όπως υπήρξε πριν από δύο χρόνια με το ασθενοφόρο, αλλά αυτές δεν πρέπει να επηρεάσουν τις σχέσεις μας και την φιλιά μας . Εσύ το είδες από την πλευρά της γιατρού , που εφημέρευε και εργάζεστε στον ίδιο χώρο  και εγώ από την πλευρά του ασθενή που είχε διάτρηση  στομάχου , γιατί για εμένα η ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια είναι πάνω από τις λαμαρίνες του ασθενοφόρου και δεν κάνω βήμα πίσω , γι ‘ αυτό έχω δεσμευτεί ,εάν ο λαός του Δήμου Ξηρομέρου επιλέξει  εμένα  ως Δήμαρχο ,το πρώτο από τα μηχανήματα  που σκοπεύουμε, να προμηθευτούμε ( στην θητεία μου ως Δημάρχου Αστακού  σε(4) τέσσερα χρόνια προμηθευτήκαμε  (12) δώδεκα μηχανήματα ) , είναι το Δημοτικό Ασθενοφόρο και το ποιος από τους δυο μας είχε δίκιο, θα το κρίνει ο λαός του Δήμου μας.
Με εκτίμηση και φιλία
Dr. Παναγιώτης Στάικος
Υποψήφιος Δήμαρχος για τον Δήμο Ξηρομέρου
Υ.Γ
Η  καθυστέρηση της ανάρτησης οφείλεται σε ένα οικογενειακό πρόβλημα υγείας, που υπήρξε.  

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.