Ροή Αναρτήσεων

Αποκλειστική Συνέντευξη πήραμε απο τον Γιωργο Μακρή !!!!!

       
                      "Νοικοκυρές του FB’’
  
Η Θεατρική παράσταση που έκλεψε και συνεχίζει να κλέβει τις καρδιές του Αθηναϊκού θεατρόφιλου κοινού το καλοκαίρι θα χαρίσει το γέλιο σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Αφού μιλήσαμε προσωπικά με τον Δημιουργό -Σκηνοθέτη & Πρωταγωνιστή Γιώργο Μακρή επιβεβαιώνουμε με την σειρά μας πως Ναι θα πραγματοποιηθεί περιοδεία σε πάνω από 25 Δήμους σε όλη την Ελλάδα κατά την διάρκεια του καλοκαιρού.
Ο Γιώργος Μακρής θα περιοδεύσει και στον Νομό Αιτωλοακαρνανίας ,πως θα μπορούσε άλλωστε να μην γίνει κάτι τέτοιο αφού όπως γνωρίζουμε ο Γιώργος Μακρής είναι γεννημένος και μεγαλωμένος Γερμανία αλλά η καταγωγή του είναι από το ( Βασιλόπουλο – Αστακό Αιτωλοακαρνανίας )
Δημοσιογράφος : -Γιώργο έχεις σκοπό να έρθεις στον Αστακό ή σε διπλανούς Δήμους που τώρα με τον Καλλικράτη έχουν γίνει ένας Δήμος ή Δημοτικά διαμερίσματα.
Γιώργος: - Ναι μάλλον
Δημοσιογράφος : -Μάλλον; Γιατί με ερωτηματικό
Γιώργος: -Ήδη προσπαθώ να έρθω σε επαφή με αρμόδιους φορείς αλλά και με διάφορους Συλλόγους (Πολιτιστικών –Γυναικών –Αθλητικών) όλων των Δημοτικών Διαμερισμάτων με σκοπό την από κοινού συνεργασία που αφορούν τις πολιτιστικές τους Εκδηλώσεις Καλοκαίρι 2015. Δε θα έχω απλά μόνο την θεατρική μου Παράσταση αλλά και Συγκρότημα μέσα από το οποίο θα ταξιδέψουμε σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από την σελίδα Νοικοκυρές του FB στο Facebook όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί μου.
Επίσης μπορούν να ζητήσουν πληροφορίες και προσωπικά από εσένα.
Δημοσιογράφος : -Γιώργο για την θεατρική παράσταση αλλά και για τις κριτικές όσον αφορά το έργο μάθαμε αλλά και διαβάζουμε καθημερινά. Και λέμε μπράβο σε εσένα γιατί γνωρίζουμε την προσπάθεια που κάνεις χρόνια αλλά και τον πόλεμο που επικρατεί στον χώρο σου και σίγουρα θα έχεις δεχτεί.
Γιώργος: -Σας ευχαριστώ που ενδιαφέρεστε για την πορεία μου. Ναι ,έχω δεχτεί και συνεχίζω και δέχομαι . Αλλά εγώ θα περπατώ με ψηλά το κεφάλι. Έχω δεχτεί και πολύ δούλεμα ή καλύτερα κάποιοι νομίζουν ότι είχαν να κάνουν με <<μαλάκα>>. Δε ξέρουν όμως και θέλω να τους υπενθυμίσω , ότι μόνο ένας <<μαλάκας>> ξέρει πόσο <<μαλάκες >>είναι αυτοί που προσπαθούν να δουλέψουν έναν <<μαλάκα>> όπως νομίζουν αυτοί δηλαδή οι πολύ <<μαλάκες>>.
Δημοσιογράφος : -Χα ,χα , χα πάντα με χιούμορ και καυστικός. -Γιώργο !!
Γιώργος: -Παρακαλώ!!
Δημοσιογραφος: -Έμαθα ότι θα κατεβάσεις τα πολιτικά σου δικαιώματα. – Γιατί τώρα; Πως σου ήρθε;
- Σαν ένα εγκεφαλικό ένα πράγμα- έτσι μου ήρθε. Όχι ‘ είχα σκοπό ή καλύτερα έχω σκοπό τώρα που νοιώθω ώριμος ή καλύτερα ωρίμασα πιο πολύ να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μου. Να βοηθήσω από τον δικό μου τομέα ‘’Πολιτιστικά’’ και όχι μόνο . Να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι καιρός είναι να συνειδητοποιήσουν , πως οι συντοπίτες μου ειδικά οι νεώτεροι έχουν άλλες βλέψεις άλλα όνειρα για τον τόπο αλλά και τις οικογένειές τους. Να καταλάβουν ότι η ψήφος δεν κοστολογείτε με ευρώ ή δραχμή ανάλογα τι θα έχουμε χα!χα!χα!. Ότι πρέπει να την ζητάμε από την στιγμή που εμπεδώσουμε τι σημαίνει (ήθος – φιλότιμο – μπέσα ) αλλά και την περιβόητη φράση –Έχω λόγο εγώ.!! Θέλω να κάνω γνωστό τον Αστακό σαν προορισμός διακοπών . Θέλω να δημιουργήσω και εγώ κάτι στον τόπο μου και ως επιχειρηματίας.
Δημοσιογράφος : -Όπου σταθείς ,όπου βρεθείς κάνεις αναφορά στον Αστακό.
Γιώργος: -Έτσι είναι.
Δημοσιογράφος : -Ακόμα και στην εκπομπή καθημερινά για τον Αστακό μιλάς.
Γιώργος: -Πολύ καλά ακούς.
Δημοσιογράφος : -Έμαθα ότι θα ξεκινήσεις δική σου Εκπομπή ,είναι αλήθεια;
Γιώργος: -Ναι , ζιζάνιο δημοσιογράφος είσαι.
Δημοσιογράφος : -Λεπτομέρειες θα μας πεις; Η να περιμένουμε.
Γιώργος: -Θα σου στείλω σύντομα την μακέτα της εκπομπής ,όπως ήδη έχεις λάβει και τις μακέτες για αυτά που πρόκειται να κάνω.
Δημοσιογράφος : -Παράπονα Γιώργο έχεις;
Γιώργος: -Γενικά;
Δημοσιογράφος : -Από τον Αστακό , από τους πολίτες την γειτονιά σου εδώ ,από τις δημοτικές αρχές.
Γιώργος: -Δημοσιογράφος ,μαμούνι είσαι γιατί δε ρωτάς;
Δημοσιογράφος : -Αυτό κάνω
Γιώργος: -Αυτούς που μπορεί να θέλουν να διαφημιστούν και με αρνητικό τρόπο εννοώ. Ένα είναι σίγουρο - θα πω τα πάντα την ημέρα της παράστασης αλλά και μέσα από τις εκπομπές . Και όταν έρθει η προεκλογική περίοδος θα έχω υλικό φουλ. Χα!Χα!.
Δημοσιογράφος : -Γιώργο σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία και θα ήμαστε στο πλευρό σου.
Γιώργος: -Ανταποδίδω και ότι χρειαστείτε είμαι εδώ ,δίπλα –κοντά σας.


Ραντεβού λοιπόν με το γέλιο το Καλοκαίρι του 2015.

Οι πρωταγωνιστές και όλο το Δελτίο τύπου θα γίνει σύντομα γνωστό σε όλους μέσα από όλα τα διαδικτυακά ΜΜΕ αλλά και από εμάς.


Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.