Ροή Αναρτήσεων

Ο Αποστόλης στα χρόνια που έλειπε ήταν εδώ, πιο εδώ κι από όσο ήμασταν εμείς που ζούσαμε στον ΑΣΤΑΚΟ.



Kάποιοι σχολιάζουν αρνητικά ότι ο Απόστολος Ν. Πανταζής ζει και δραστηριοποιείται στη Νιγηρία... τυγχάνει ξάδερφος μου, τυγχάνει να τον γνωρίζω από τη μέρα που θυμάμαι και τον εαυτό του... έφυγε στη Νιγηρία,
κι ήταν πάντα εδώ... όσοι σχολιάζετε αρνητικά δεν ξέρετε την επί ετών λαχτάρα του για τον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας... και κάποιοι από όσους σχολιάζετε δεν ξέρετε καν τον Αστακό... 
όπως έφυγα κ εγώ, όπως φύγαν κ άλλοι νέοι μας είτε για άλλα μέρη της Ελλάδος είτε για το εξωτερικό.. πάντα έχουμε μέσα μας τη μικρή μας πατρίδα... σε πονάει βαθειά ο τόπος σου... σ όποιο μέρος του κόσμου και να είσαι.. τίποτα δεν ανταλλάσσεται με την ομορφιά της πατρίδας. κι ο Αποστόλης στα χρόνια που έλειπε ήταν εδώ. Πιο εδώ κι από όσο ήμασταν εμείς που ζούσαμε στον ΑΣΤΑΚΟ.


Πανωραία Πανταζή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ότι τι;.....Η κωμωδία συνεχίζεται;Ξαφνικά χάσαμε το σκοπό των εκλογών και προσωποποιούμε
Καταστάσεις;Έλεος!Φτάνει με αυτές τις γελοιότητες .Ξυπνήστε και σκεφτείτε συλλογικά Πανταζαϊοι!Δε χορτάσατε εφέ και λαμποργκίνι;

Ανώνυμος είπε...

κατ αρχην να ενημερωσω οτι το συγκεκριμενο μηνυμα, που αναφερεται παραπανω ειναι ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ FACEBOOK και δεν ρωτηθηκα για να ανεβει σε ΚΑΜΙΑ σελιδα, και ειναι η δικη μου γνωμη, η δικη μου αποψη που την εγραψα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑ. Δεν εχω σκοπο να κανω εφε για τον Πανταζη, για εμενα ειναι αυτος που ειναι και δεν με αφορα τι πιστευει ο καθενας.

πανωραια πανταζη

Ανώνυμος είπε...

Η Πανωραία Πανταζή κοινοποίησε σύνδεσμο.
4 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε
καποιοι σχολιαζουν αρνητικα οτι ο Αποστολος Ν. Πανταζης ζει και δραστηριοποιειται στη Νιγηρια... τυγχανει ξαδερφος μου, τυγχανει να τον γνωριζω απο τη μερα που θυμαμαι και τον εαυτο του... εφυγε στη Νιγηρια, κι ηταν παντα εδω... οσοι σχολιαζετε αρνητικα δεν ξερετε την επι ετων λαχταρα του για τον Αστακο Αιτωλοακαρνανιας..ουτε εχετε ερθει σε συζητησεις μας για το ξηρομερο... πριν καν ακομη γινει Δημος Ξηρομερου.... και καποιοι απο οσους σχολιαζετε δεν ξερετε καν τον Αστακο...
οπως εφυγα κ εγω, οπως φυγαν κ αλλοι νεοι μας ειτε για αλλα μερη της ελλαδος ειτε για το εξωτερικο.. παντα εχουμε μεσα μας τη μικρη μας πατριδα... σε ποναει βαθεια ο τοπος σου... σ οποιο μερος του κοσμου και να εισαι.. τιποτα δεν ανταλλασσεται με την ομορφια της πατριδας. κι ο Αποστολης στα χρονια που ελειπε ηταν εδω. Πιο εδω κι απο οσο ειμασταν εμεις που ζουσαμε στον ΑΣΤΑΚΟ.

Μικρή πατρίδα - Στίχοι (Δεν έκανα ταξίδια μακρινά)
Δεν έκανα ταξίδια μακρινά τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα που τα `ντυσε με φύλλα η καρδιά και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα Δεν έκανα ταξίδια μακρ...
Δεν μου αρέσει · · Προώθηση · Κοινοποιήστε


και για του λογου το αληθες, παραθετω και το μηνυμα μου και ποτε γραφτηκε και σε πως αναφερθηκα στον Αποστολη...
πανωραια πανταζη

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.